Skriver vel egentlig om det jeg går igjennom i livet. Problemer, kjærlighet osv.. Elsker deg Maria<3

Tuesday, June 30, 2009

Maria

Om du skal lese dette, anbefaler jeg at du leser "Kjærlighet" først.

Flere ganger dagen, sier jeg at jeg elsker deg, og ikke tro meg feil, jeg mener det mer enn noe annet. Men jeg sier det ikke riktig. For å elske noen, er det største man kan føle bra for en annen. Å tenke på dem hvert sekund av livet. Å kunne gi sitt liv for partneren.
Vel, jeg føler det mye sterkere enn det. Du er virkelig alt for meg, mitt hjerte og mine tanker. Jeg styres av deg og dine følelser, alt du gjør, har en innvirkning på meg. Sier du at du elsker meg, får jeg alltid en tåre i augekroken, og prøver å skjule det med å gi deg en klem og suss.
At to personer elsker hverandre er noe helt unikt, du er altså den ene av 6.5 milliarder personer, som jeg vil tilbringe resten av livet, og etterlivet med, og jeg er så glad at jeg fant deg. Og ikke minst, er du den vakreste av alle dem. Du sminker deg, og vil vise din ordnede side, mens jeg synes du er vakrest uten sminke. Jeg foretrekker deg uten sminke, for jeg vet at du er naturlig vakker. Og rumpen din<3. Dette eplet har gjort meg utrolig rastlaus, så jeg skal gi deg en god avsluttning.
Når man gifter seg, sier presten "til døden skiller dere". Døden skiller oss ikke.
Jeg kommer til å elske deg, uansett hva som skjer.
Jeg elsker deg Maria <3

1 comment:

mariaemilie said...

eg elsker deg Chris <3