Skriver vel egentlig om det jeg går igjennom i livet. Problemer, kjærlighet osv.. Elsker deg Maria<3

Sunday, June 07, 2009

Kjærlighet

Har hørt at folk sier kjærlighet ikke er ekte, ler litt hver gang jeg hører det. Klart de kan si det, men da har de klart aldri vært forelsket før. Er ikke alltid lett å vite om man er det heller, så kan prøve å forklare det fra hva jeg har gått gjennom. Og ja, jeg er 100% sikker på at jeg er forselsket.

Januar begynte som en vanlig måned for meg, les første bloggen min så kjenner du meg litt.
En i klassen hadde klassefest for bursdagen sin, ca. alle kom. Ei jente jeg har vært litt uvenner med siden 8 klasse, til nå, 10 klasse, satt seg ved siden av meg(beste som har skjedd meg). Vi snakket, ble venner sånn plutslig og senere utover dagen gikk vi og noen fler ned og satt oss i sengen. Ble ganske fullt. Der lagg vi en time eller to og gjorde ingenting annet enn å snakke. Utenom en liten homse episode, men det tar vi i neste blogg.

Hun lagg på fanget mitt, hadde aldri trodd vi to skulle endt opp der. Utrolig glad jeg tok feil!
Jeg likte en annen person på tida, hun satt i andre enden av sengen, brydde meg ikke en skit der og da. Kvelden endte slik med at vi gikk i ett tiden. Fikk en klem som startet alt på slutten. Angrer sterkt på at jeg ikke ba om nummeret til hennes.
-
Ettersom vi ble kjent, sov Maria(<3) og 2 kompiser av meg over. Sent på kvelden, lagg vi fjes mot fjes, nærmere kommer man ikke, og ingenting skjedde. Angrer så sykt på dette! Jeg likte henne utrolig mye på denne tiden. Velvel, gjort e gjort.
-
En måned senere, var det klassetur. Vi var på myrkdalen og sto ski/snowboard. Jeg OG Maria endte opp på legevakten første dagen og ble derfor inne hele uken. Til siste kvelden, lagg vi igjen i en seng, fjes til fjes. Der begynte alt. Stille, kysset vi. Og det endte opp med at resten av de på rommet hørte det, ganske tidi faktisk xD. Kanskje litt små eid? Verdt det i massevis da.
-
26 April: Elsker deg.
En setning, to ord. Hvorfor er det det mest vanskeligeste å si? Vetta fan..
Hun hadde nettop sovet over, ble snart hentet. Jeg hadde mannet meg opp nok til å si det.
Svaret var ikke helt som forventet da.. Jeg ble nokså lei meg.
Det var først to dager etterpå at hun sa det. Med en gang jeg hørte det.. hjertet mitt pumpet fullt og jeg har aldri vært så glad i mitt liv! Bare to ord kan gjøre noe så stort, helt utrolig.
Fra den dag, har jeg elsket deg, Maria, overalt! Fra 12mars, når vi først kysset, har tankene mine kun dreid seg om deg. Du er min første prioritet. I mine øyne er du den søteste, snilleste og greieste personen i verden, kan ikke tenke meg noen bedre. Jeg kunne dødd for deg, men angret av at jeg aldri hadde fått sett deg igjen. Vi er støtt å stadi med hverandre, noe jeg håper aldri slutter. Vil holde deg rundt meg hvert sekund av mitt liv, nei vårt liv, og si hvor mye jeg elsker deg! Og når vi fyller 18, frir jeg til deg. Håper du er klar over det:)

Elsker deg Maria (L)
Chris

No comments: